2014. november 18., kedd

1. rész- A randi

Haliiii:) 
Még tudok hozni pár részt.
De kb 4-et-5-öt... Nekem is annyi van meg. :) 
De a másik két blogom
mellett ezt is fogom írni. Ígérem nektek.
Ha elolvastátok akkor kommenteknek is örülnék. 
Azért is mert ebből tudnám, hogy jó-e az az út amin én megyek... 
Puszi Zsófi <3

Na ma jól összevesztünk az ofővel. Ugyanis kitalálta, hogy még most az ősszel menjünk el kirándulni. Ezt senki nem tartotta jó ötletnek, merthogy egy osztálykirándulás az tavasz végén nyár elején buli. A másik, hogy menjünk a másik (12/a) osztállyal akiket nagyon de nagyon nem bírunk. Egy kicsit megsajnáltam az ofőt. Mivel péntek délután volt most sem maradhatott ki a közös mekizés. Tudni illik mi minden pénteken suli után mekizni járunk. Este mikor hazaértem a szüleim azzal fogadtak, hogy elmegyünk egy hosszú hétvégére Sárvárra. Nem nagyon örültem neki de elfogadtam. Este face-ezés közben egy ablak ugrott be. Máté írt, hogy hívhat-e. Miután magamhoz tértem egy kisebb ájulásból egyből vissza írtam neki, hogy persze hívhat nyugodtan. A következő pillanatban már meg is csörrent a telóm. Egyből felvettem.
-Szia!-köszöntem
-Hali! Te figyu a moziban játszanak egy új filmet. Ilyen neked való, és engem is érdekelne.
-Hát akkor most a hétvégén elmehetnénk ha az neked is jó.
-Ahha az jó lesz. Holnap délután fél négykor játsszák. Ha háromra odamegyek az jó?
-Mmmmm. Igen holnap három óra az jó. Amúgy miről szól?
-Majd holnap meglátod.
-Oksi. A jegy mennyi?
-Azt én állom.
-Nem ellenkezem.-adtam meg magam.
-Akkor holnap háromkor ott vagyok.
-Jó. Jóéjszakát!
-Köszi, neked is!
És ezzel letettük. Én olyan boldog voltam. Megkérdeztem anyut és aput akik elengedtek. Bár apunak nem igazán tetszett az ötlet, hogy egy fiúval megyek moziba de hát ez van. Ezután felhívtam Nórit, Florit és Brigit, hogy holnap moziba megyek életem- megközelíthető- szerelmével.
Reggel korán felkeltem, nyolc óra körül. Gyorsan megreggeliztem és miután- szinte- minden barátnőm ott ült a szobámban kezdődhetett a ruhamustra. Nem ment könnyen. Sorban vettem ki a szekrényből a ruháimat és mindegyikkel valami baj volt. A sortokhoz ilyenkor már hűvös van. Találtam egy egybe miniszoknyát, szép tengerkék színe volt és hosszú ujja pedig csipkéből volt. De ez Briginek nem tetszett.
-Hallod nem gyertyafényes vacsira mész. Oda tök jó lenne, de ez csak mozi.
-Hmmm ebben van valami-értettek egyet a többiek is.
-Jó de akkor mit vegyek fel?!
-Barbi!-kiáltott fel Evelyn.
-Mi van?
-Ez a gatya ezzel az inggel?
-Igen ez lesz az!-kiáltottam fel boldogan.
Gyors bele is bújtam, és egyből tudtam, hogy ez jó lesz.


-Na akkor ehhez egy bakancs meg natúr smink, hajmosás és már kész is vagyok.-mondtam fáradtan.
-Aha -skandálták egyszerre.
Miután elmentek visszaöltöztem az otthoni rucimba és megmostam a hajam. Sajna már meg kell szárítani, pedig nyáron amikor meleg volt mindig sokkal jobban száradt meg. Ebéd után (gulyás leves és palacsinta) megmostam a fogam és kezdődhetett a sminkelés. Gyorsan megvoltam vele bár a vörös rúzst azt inkább hagytam. Maradt a spirál, a szem ceruza, szájfény a változás csak annyi, hogy fekete szemfestékkel még csináltam egy füstös árnyalatot. Nekem tetszett. Felöltöztem vigyázva a hajamra és a sminkemre. Egyszer csak a húgom lépett be.
-Hova hova?-kérdezte.
-Moziba Mátéval- feleltem őszintén. Flórának még a szája is tátva maradt.
-Mátéval?
-Igen azzal a Mátéval akit bár alig ismersz bele vagy esve.
-Ezt még megbánod!-próbált fenyegetni nem sok sikerrel.
Ebben a pillanatban csengettek úgyhogy leszáguldottam a lépcsőn és ajtót nyitottam az én Mátémnak.
-Szia!-köszönt kedvesen, majd még két puszival is megajándékozott.
-Szia!
-Indulhatunk?
-Persze csak cipőt veszek.
Gyors magamra kaptam a fekete vans-emet és indulhattunk is.
-Sziasztok!- köszöntem el.
Ahogy az utcára értünk el is kezdtünk beszélgetni.
-Csini vagy!-dicsért meg.
-Köszi! Neked is jól áll ez a póló.
-Jaa ezt csak különleges alkalmakra tartogatom.-kacsintott felém.
-Haha. Akkor ez most egy különleges alkalom?-néztem a szemébe.
-Ha úgy vesszük.
És én ebből tudtam, hogy ez egy különleges alkalom. Odaértünk a plázába és míg Ő megvette a jegyeket és a büfénél nézegettem.
-Mit kérsz?-lépett oda mellém.
-Hát max. egy kis kukoricát meg egy közepes kólát, mert utána szeretnék elmenni mekizni.
-Meki? Az király akkor mozi után meki.
Azért feltankoltunk a büfében és úgy indultunk be a terembe.
A film fantasztikus volt. Ahogy elindultunk a mozgólépcső felé beszélgetni kezdtünk.
-Húúúú ez a film nagyon tetszett.
-Én megmondtam.-mosolygott.
-Te honnan tudod, hogy én milyen filmeket szeretek?
-Infón szoktam látni.
-Mit?
-Hogy milyen bemutatókat nézel.
-Jaaaa. Akkor már értem.
A mekihez érve mondta, hogy keressek egy helyet, ő meg hoz enni. Ezt már nem hagyhattam.
-Nem nem nem nem. A mozit te fizetted akkor ezt most én.
-Ez ki van zárva!
-Amúgy is az én ötletem volt.
-Nem baj. Mondd meg mit kérsz, keress helyet, én meg majd hozom a kaját.
-Ne mááár. Légyszi had én fizessek!
-Nem! De ha nem mondod meg mit kérsz azt eszel amit én hozok.-jelentette ki határozottan.
-Agrhh.-és megmondtam neki mit kérek. Volt étvágyam az biztos. Kértem egy Chicken burgert egy közepes krumplit, egy nagy kólát és egy fagyit.
Találtam helyet, és le is ültem. Amint leültem, megláttam, hogy az utánunk lévő asztalnál a másik osztály nagy szerelmes párja eszik. Nem örültem nekik, mert a lány elég pletykás, szóval hétfőn mindenki erről fog beszélni a suliban, hogy mi randiztunk. Amúgy ez nem is biztos, hogy randi. Vagy mégis? Most ezen fog pörögni az agyam! Míg én ilyen dolgokon gondolkoztam, Máté odaért.
-Tessék meghoztam a kajád.
-Köszi! Te figyu, mögöttünk ül Anna meg az épp mostani pasija.
-A francba!
-Mi a baj?
-Mindenki erről fog beszélni, pedig én még szerettem volna, ha csak a többiek tudnak róla.
-Mégis miről?
-Hát, hogy mi most együtt vagyunk. Vagy nem?
-Én igazából nem tudom. Éppen ez lett volna a következő amit meg kellene beszélnünk.
-Na ja. Szerintem te egy nagyon szép lány vagy, sőt még okos is. Nekem tetszik a stílusod és a nyáron mikor a hajad is be volt festve! Imádtam. De ne feledkezzünk meg arról, hogy egy társaságba járunk és egy esetleges szakítás esetén ez a társaságnak sem tenne jót.
-Igen ezen már én is gondolkoztam.
Kisebb hallgatást követően Máté megtörte a csendet.
-Szerintem próbáljuk meg! Elsősorban magunkkal foglalkozzunk ne másokkal
-Oké szerintem is!
Ebben a pillanatban Anna és az nyálgépe lépett oda elénk.
-Sziasztooook!-nyávogta Anna.
-Szia Anna! Most épp kit ejtettél „rabodul”?-kérdezte Máté.
-Hahh! Ha tudni akarod akkor ő itt Balázs, az örök szerelmem.
-Úgy mint a többi eddigi, köztük én is?
-Nem.
-Haver! Vigyázz vele, mert minden eddigi pasiját köztük engem is végig megcsalt.-mondta Balázsnak.
-Komoly?
-Jaja.
-Köszi majd figyelek.-ezzel elmentek, mi meg csak szakadtunk a röhögéstől.
-Ideje indulni!
-Jó!
Hazafele egész végig beszélgettünk. Egy tervvel álltam elő.
-Hallod! Ne mondjuk el a többieknek a hétvégén, hanem hétfőn menjünk együtt suliba. Kíváncsi vagyok mit fognak szólni.
-Hmmm, nem rossz ötlet.
Míg a tervünkről beszélgettünk odaértünk a házunkhoz. A kapu előtt megálltunk elköszönni egymástól. Megfogta a derekam és közelebb húzott magához..

Sophie <3

2 megjegyzés:

  1. még mindig szeretem az elejéről kezdeni, talán estére megint végzek vele. szeretlek, és a blogot is nagyon.

    VálaszTörlés