2015. május 3., vasárnap

A blog első díja!



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van!
2. Olvass bele annak a blogjába akitől kaptad a díjat!
3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad! (Térj ki a szereplőkre, szokásaikra, stb. De nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról!)
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaazolj 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7. Kommentelj annak a blogjára akitől a díjat kaptad!
8. Cseréljetek linket, írj neki, hogy ő is tegyen ki!
9. Küldd tovább min. 12 embernek!


1. Köszönöm a díjat 
Rosalya Paynnek!


2.


3. •Nagyon izgalmas
    •Eddig nem olvastam
    •Ezután megeshet, hogy olvasom
    •Nagyon nagyon tetszik a fejléc
    •Imádom a főszereplő lányt
    •Mármint a kinézetét
    •Tetszik a design
    •Még nem is hallottam a blogról
    •Hálás vagyok a blognak a díjért
    •Nem tudok tizediket mondani, sajnálom
    •Azt hittem tizet kell :D
    •....


4. •Nem ilyennek terveztem a blogot
    •Már a második évadot írom
    •Egy évad harminc résszes lesz
    •Az évadzáró rész két részre lesz osztva
    •Egy sima gimis blognak indult
    •Mióta átírtam 1D fanfic-be nagyobb az ihlet
    •Azóta az oldalmegjelenítések száma is sokkal több lett
    •Valószínűleg ez a design marad a blog zárásaig
    •Nem tudom mikor lesz vége
    •Azt sem tudom, hogy Niall és Barbi együtt lesz-e a végém
    •Ha igen nem tudom, hogy összeházasodnak-e
    •De szerintem igen

5. •Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
     -Harry. Mert ő Harry.

    
•Leírnád milyennek képzeled el Angelt a leírások alapján?
     -Le. Barna kicsit váll alá érő haj, kb 175 cm, középsúlyú test.

    •Milyen hosszúnak képzeled el Harry haját?
      


    •Mit gondolsz Angel apjáról?
     -Hmmmm.... Nem tudom. Nekem nem annyira szimpatikus.
    
    •Mire tippelsz, zökkenőmentes lesz a kapcsolat, vagy veszekedések is lesznek?
     -Szerintem lesznek veszekedések
  
    •Melyik rész volt a kedvenced?
     -Szóval most őszinte leszek, nem az egész blogot olvastam el, csak bele-bele                         olvastam....

    •Ezelőtt hallottál már a blogról? Ha igen, hol?
     -Nem

    •Ha feliratkozrál a blogra mkért tetted?
     -Még nem iratkoztam fel....
   
    •Mi fogott meg a legjobban benne?
     -Harry!

    •Ezután fogod olvasni a blogot? Miért?
     -Nem tudom, de szerintem igen.

    •Ha nem kéne a díj miatt elolvasnod, megtetted volna? Miért?
     -Ha rátalálok, biztosan!

    •Mit gondolsz? A boldogság hirtelen szökik majd el, vagy lesz alapja is annak, hogy            Harry elmegy?
     -Szerintem lesz alapja.


6.  1. Szerinted Barbi el van kényeztetve?
     2. A díjat küldenéd nekem?
     3. Te nem tartod érdekesnek Niall és Barbi egymásratalálását?
     4. Ha igen miért, és ha nem miért?
     5. Eddig láttad már a blogom?
     6. Neked tetszik a design?
     7. Ha igen miért, ha nem miért?
     8. Mi a véleményed a fejlécről?
     9. Ti csatlakoznátok a facebook csoporthoz?
    10. A cserék közül szoktatok olvasni?
    11. Eddig láttad a blogom?
    12. Szerintetek Barbi és Niall együtt marad?


7.


8.

  
    • Our little secret
    • Diáknap
    • Just be FREE
    • You make me strong
    • Make it out alive
    • H I B R I D
    • Vámpírtánc
    • Alone

Sophie ❤

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése