2015. július 13., hétfő

II. évad 13. rész- Velünk ez soha nem történhet meg!

Sziasztoook!❤
Újabb rész! ;) 
Nagyon szépen köszönöm nektek ezt a sok oldalmegjelenítést, és látogassárok meg a blogot wattpadon is! ☺
Viszont van ehy rossz hírem. Mi péntek éjjel elutazunk Olaszországba nyaralni, és nem lesz internet. (Nem tudom hogy fogom kibírni.) Így viszont részeket sem tudok kirakni... :( Sajnálom! Pénteken még kirakom a 14. részt, de utána augusztus 3-ig nem lesz új. Viszont ígérem nektek, hogy a péntekinek izgalmas befejezése lesz, és amint visszaértem egy aranyos részt hozok nektek sok-sok romantkiával! ❤
Ha elnyeri a tetszéseteket hagyjatok magatok után nyomot! (Pipáljatok, komizzatok, iratkozzatok fel vagy írjatok chaten!) :)
Nem is húzom tovább a szót, jó olvasást, puszi Zsófi ❤

"-Mi történt?
-Szakítottunk...."
-De miért? Vagy mi történt?
-Hát... Ennyi volt.
-Annyira sajnálom!- öleltem át szorosan.
-És most annyira kilátástalan a helyzetem... Nincs Louis, nincs munkám. Van egy diplomám, és kész.
-Ne mondj ilyet! Keresel munkát szépen!
-Max azt mondta csinálhatnánk egy ilyen divat-blogot.
-Az tök jó ötlet! 
-Szerintem is...- mosolyodott el halványan- Louisról mit tudsz?
-Niall azt mondja, eléggé kivan, de nem akar róla beszélni.
-Értem.
-Mikor történt ez pontosan?
-Öt napja.
-Értem. Sajnálom, hogy eddig nem voltam itt melletted, de nem hagyom, hogy egész nap itt üljél.
-De nekem jó itt.
-Nem jó. Holnap ha végzek, elmegyünk vásárolni.
-Barbii...
-Nincs Barbi! Megyünk és kész! Vagy nem akarsz velem jönni munkába?
-Neem. 
-Okés. Akkor Prestonnal majd idejövünk érted, és elmegyünk vásárolni! 
-Pres?
-Ahha. Niall. Meg Zayn. Szóval érted.
-Értem. 
-Na de esélj el mindent, hogy hogyan történt!
-Muszáj?
-Dehogy! Csak azt reméltem, hogy attól könnyebb.
-Nem tudom mitől lenne könnyebb.
-Idővel rájössz!- öleltem szorosan magamhoz.
-Köszönöm, hogy itt vagy!
-Ez a barátnők dolga, nem?
-Hát... De. Figyelj...- vett egy mély levegőt- Tudom, hogy legjobb barátnők vagyunk, de... Nem lenne baj, ha nem mennék Dubaiba a bulidra?
-Dehogy is!- mosolyodtam el halványan- Megértem.
-Köszönöm! Holnap ha elráncigálsz innen, bemegyünk a Funky-ba aztán ott tartunk egy előbulit.
-Funky?
-Funky Buddha. Klubb.
-Ja oksii! De jó lesz! Szerzünk neked valami cuki pasit!
-Nem kell nekem pasi.
-Majd meglátjuk.
-Lányok meghozták a kaját! Barbi maradsz?
-Köszönöm, most nem. Még otthon se voltam nagyon.
-Akkor menjél. 
-Megyek is. Holnap kb. háromkor itt vagyunk!
-Hova mentek?
-Shoppingolni meg este a Funkyba. Jössz?- nézett rá El.
-Neem. Menjetek csak! 
-Na én tényleg indulunk! Holnap találkozunk!- öleltem meg barátnőm. 
Megcsörgettem Prestont, majd kimentem az utcára, és ott vártam meg. Alig álltam két percet, már ott is termett.
-Szia! Végeztetek?
-Mára igen. Holnap meg elmegyünk vásárolni, este meg valami klubba. Talán... Funky Buddha.
-Igen tudom. Én viszlek titeket?
-Hát Oxford Streetre gondoltam. Oda kéne minket vinni, ott gyere velünk, aztán hozzánk, és utána elvinnél minket?
-Persze!
-És úúú. Most kéne elmenni bevásárolni.
-Akkor  tescoba vigyelek?
-Ahha. Bejössz?
-Persze! 
A bolthoz hajtottunk, ahol fogtunk egy kosarat majd be is mentünk. A sorok között gyorsan haladtunk, de mégis figyeltem, hogy midnent megvegyek amire szükségünk lehet. Egy óra múlva már újra az autóban ültünk, és eléggé fáradt voltam, mivel hoasszú napom volt.
-Min gondolkodsz?
-Nagyon elfáradtam ma. 
-Elhiszem... El hogy van?
-Hát. Hiányzik neki Louis. Sír.
-Sajnálom. Remélem azért jól lesz.
-Hát én is. 
-Na itt vagyunk. Aludd ki magad!
-Mindenépp. Szia Pres!

-Szia Barbi! Holnap találkozunk! 
Kivettem a zacskókat a csomagtartóból majd bementem a házba. Dávid és Sophie a kanapén feküdtek, a tévéből mese szólt. A konyhában letettem a kajákat, majd odasétáltam hozzájuk.
-Halihoo! 
-Sziaa! Máris végeztetek?
-Ahha. Viszont... Ha neked nem baj, holnap elmennénk vásárolni. Este pedig. Elmennénk egy klubba.
-Miért?
-Neki kell valami pasi- mert szakított Louissal- és meg akarja ünnepelni a szülinapom, mert így nem jön Dubaiba.
-Persze, menjél csak. De ne rúgj be!
-Nem fogok. Így viszont még ma bevásároltam. Rendeltél már?
-Ahha. Már meg is ettük.
-Akkor én meg csinálok pár szendvicset aztán felmegyek. Beszélek anyával meg Niallel.
-Jólvan. 
-Na jóéjt!
-Neked is!
A konyhába mentem, a kajákat kipakoltam a kajákat, a vacsimank valót pedig elől hagytam. Megcsináltam, egy tányérra raktam őket, majd felmentem a szobába. Ahogy kinyitottam az ajtót, megcsapta az orrom az a "Niall illat" és azonnal elmosolyodtam. Az ágyra dőltem, és előhúztam a zsebemből a telefont, és tárcsáztam anyu számát.
-Szia Barbi!
-Szia anyu! Bocsi, hogy eddig nem hívtalak, csak Elnél voltam.

-Jajj semmi baj! Mi történt azzal a kislánnyal?
-Hát szakítottak Louissal.

-Ohh! Sajnálom!
-Én is... 
-Figyelj. Apádról még nem volt időnk rendesen beszélni, de ha odarepülünk rendesen megbeszéljük, jó?
-Okés- mondtam, miközben egy óriásit ásítottam. 
-Álmos vagy?
-Eléggé.
-Akkor menjél aludni!
-Nem baj?
-Dehogy. 
-Viszont holnap... Csajos délutánt tartunk Ellel. Nem baj ha nem hívlak?
-Jajj dehogy is! Érezzétek jól magatokat!
-Megpróbáljuk.
-Na jóéjt kislányom!
-Neked is anyu! Szeretlek!
-Én is szeretlek!
Letettük a telefont, és egyből hívtam is a Szöszit.
-Szia Szépségeeem!
-Szia Niall!- mosolyodtam el édes hangjára.
-Miújság? Voltál Elnél?
-Ahha... 
-Mi történt? Louis csak ki van bukva.
-Szakítottak. 
-KOMOLY?
-Ahha.... 
-Uhh basszus.
-Ez tök szomorú... El és Louis. Harry és Flóra. Zayn kilép.
-Flóra és Harry?
-Ja te még ezt sem tudtad?
-Szakítottak ők is?

-Hát ja. Niall... Megijedtem.
-Mitől Kicsim?
-El és Louis egy nagyon stabil páros voltak, és összeillettek, mégis szakítottak. Flóra és Harry nem illett össze, szakítottak is.

-Ne folytatsd! Ez nem jelenti azt, hogy a mi kapcsolatunknak is ez lesz a vége! Elen és Loun lehetett látni, hogy egy ideje nem olyanok mint régen. Számítani lehetett rá. És Kicsim, azt pedig te is lásd be, hogy a húgod és Hazz pedig nem illett össze. Mi összeillünk, egyszer megpróbáltuk külön, ez nem jött össze. Nem hagyom, hogy ilyeneken gondolkozz! Nemhiába kértem meg a kezed! Soha nem akarlak elengedni magam mellől!
-Köszönöm Niall!
-Nincs mit Szépségem! Bármilyen kételyeid támadnak, egyből szóljál, rendben?
-Okés! Szeretlek Niall!
-Én is szeretlek, Szépségem!
-És annyira hiányzol!
-Egy hét múlva, már a bulid lesz!
-De jó!- kezdtem el fintorogni.
-Mi a baj?
-Inkább lennék veled kettesben.
-Lesz még utána időnk bőven!
-Remélem! A lábad nagyon fáj?
-Neeem. Alig állok rá. Csak amíg a fürdőbe megyek meg vissza.
-Akkor jó. Nem is szabad erőltetni!
-Igenis anyu! Viszont Kicsim, nekem most mennem kell. Megnézem hogy van Louis.
-Rendes tőled!
-Ez a haverok dolga. Holnap hívj, ha tudsz!
-Ki nem hagynám! Jóéjt, szeretlek!
-Neked is! Álmodj velem!
-Nem kell kérned!
-Szeretlek!
Kinyomtam, majd úgy gondoltam jó lenne fürdeni. Besétáltam a szobához tartozó fürdőbe, majd elkezdtem vizet engedni a kádba. Találtam fürdősót, és kis mécseseket is az alsó szekrényben és meggyújtottam párat. A kád is megtellt vízzel, levettem a ruháimat majd beleültem a kellemesen meleg vízbe.
Valószínűleg elaludtam, mert mikor kinyitottam a szemem észrevettem, hogy már a víz is kihűlt. Gyors kiszálltam, megtörölköztem, felvettem Niall egyik pólóját és alsóneműt, majd visszasétáltam a szobába, és aludni próbáltam. De úgy látszik a kádban kipihentem magam, nem jött álom a szememre. Jobra-balra forgolódtam, de a szemeim mindig kipattantak. A végén nem bírtam tovább, felvettem a mamuszom és lenentem a konyhába, hogy igyak egy kakaót. Legnagyobb meglepetésemre Dávid is ébren volt.
-Szia!
-Szia! Nem tudsz aludni?
-Elaludtam a kádban, most meg az istenért se tudok. Úgyhogy iszok egy kakaót. Te?
-Én sem vagyok álmos.
-Eszünk valamit?- nyitottam ki a hűtőt.
-Én nem kérek semmit, köszi!
-Én azért eszek!- vettem ki a konyhaszekrényből egy zacskó bontatlan gofrit és nutellát. Jó vastagon megkentem, majd a pultra pattantam.
-Mi volt apukátoknál?
-Agyrém Dávid! Egyszerűen... Annyira ki vagyok rá bukva!
-De Barbi... Nem ő irányítja az érzéseit. És valószínűleg anyukád sem szereti már.
-Nem, valóban nem. De akkor is nehéz ezt elfogadni. Azt hittem- vagyis reméltem-, hogy ők mások. De nem.
-Sajnálom... És mit mondtál neki?
-Hát először nagyon kibuktam. Megmondtam neki, hogy az esküvőmön nem kísérhet oltárhoz, hanem Bobby fog. Aztán, hogy az unokáját sem láthatja majd, meg ilyenek.
-Kicsit erős volt, ugye tudod?
-Most már tudom... De akkor tényleg így gondoltam.
-Másodszorra mi volt?
-Hát... Eléggé cinikus voltam. Meg is jegyezte, hogy milyen szemtelen vagyok mostanában. Aztán ebédnél normálisnak kellett lennem, mivel ugye Nóri meg az anyja között feszkó van a gyerek miatt. Ja! Mert azt kifelejtettem, hogy Nóri terhes Mátétól vagy Gergőtől.
-Komoly?
-Ahha. Na. És akkor beszélgettünk. De kiborulásom nem volt több.
-Akkor jó. Szeretném ha megbeszélnétek ezt a dolgot.
-Meg fogjuk.
-Köszönöm. Niallel mi a helyzet?
-Hááát most vannak kétségeim.
-Mi miatt?
-Hogy mi is szakítani fogunk. El és Louis szakított. Flóra és Harry is. És megijedtem, hogy velünk is ez lesz.
-Mondjuk Floráéknál azért nem volt igazi járás.
-Hát nem... De ahh. Imádom Niallt az életemnél is jobban. Nem akarom elveszíteni.
-Tudod miért nem fogod?
-Miért?
-Mert így érzel. Hogy nem akarod elveszíteni. Ahogy ő sem téged. Emiatt lesztek egyutt még bagyon-nagyon sokáig!
-Köszönöm, hogy ezt mondod!
-Én csak azt mondom amit látok. És az az, hogy elmondhatatlanul ragaszkodtok egymáshoz és szeretitek a másikat! És még jól is néztek ki egymás mellett!
-Hát igen!- húztam ki magam, mire mind a ketten felnevettünk- És ti?
-Azt veszem észre Sonján, hogy egyre kevésbé akarja ezt az esküvőt.
-Igen? Miért?
-Hát nem tudom...
-Nagyon sokat dolgozik, ám!
-Tudom... De így nem lesz belőle semmi.
-Ennyire ragaszkodsz hozzá?
-Nem tudom Barbi. Én már semmit nem tudok.
-Oké mindegy.
-Viszont... Mivel egy bikini-modell leszel, fürdőruha lesz rajtad. Ami a nyakadat nem takarja. Azzal majd csinálni kell valamit- célzott a lilás foltra amit Niall hagyott ott nekem.
-Öhmm. Majd egy kis alapozóval eltűntetik.
-Az jó lesz... Egyébként. A gyűrű a másik kezeden van. És én nem veszem be, az "anyósommal sütöttünk és utána a másik kezemre raktam a gyűrűt" dumát.
-Pedig ez az új igazság.
-Jó mindegy. A ti dolgotok, ti tudjátok, hogy mennyire gondoljátok komolyan. Bár szerintem ez tőletek egy nagyon jó döntés volt. És remélem azért egyszer elmeséled hogyan történt, vagy beszélünk róla.
-Dávid. Komolyan sütöttünk- mondtam, de nagyon rossz volt neki hazudni. És mind a ketten tudtuk, hogy nem az igazat mondom.
-Elhiszem. Na! Én elmegyek aludni. Lassan menjél te is, holnap fél kilenckor keltelek!
-Okés. Jóéjt!- öleltem meg.
-Neked is!
Felment a lépcsőn, én pedig elpakoltam az előszedett kajákat és közben azon gondolkoztam, hogy ugye Dávid nem mondja el senkinek. És Niallnek se nagyon kéne tudnia. De én nem tudok neki hazudni. Lehetetlen. Ahogy azokba a gyönyörű kék szemeibe néznék, el kéne mondanom. Az lenne a legjobb ha most azonnal felhívnám. De mi van ha alszik?- gondoltam magamban. Végül bepakoltam a szennyest a mosogatógépbe és én is felmentem. Becsuktam a szobaajtót magam után, és a kezembe vettem a telefonom. Nem is gondolkoztam, csak benyomtam a gyorshívást.
-Szia Kicsim! Mi a baj?- szólt bele a telefonba a Szöszi álmos, rekedtes hangján.
-Szia Niall! Aludtál?
-Ahha. De nem baj. Mondd mi történt?
-Szóval Dáviddal beszélgettünk, és...
-Vártam, hogy szólj. És tudom, hogy tudja. Én mondtam el neki.
-Mii? De hogyan? Vagy miért? 
-Annyira boldog voltam, hogy igent mondtál, hogy úgy éreztem el kell mondanom valakinek. És tudtam, hogy Dávid nagyon fontos neked, te is az vagy neki, teljesen megbízunk benne. És tuti, hogy nem mondja el senkinek.
-Értem. 
-Mit mondtál neki mikor rákérdezett?
-Hogy úgy van ahogy eddig is mondtam. Hogy Maurával sütöttünk. Aztán azt mondta, hogy tudja, hogy nem igaz, de úgy tesz mintha elhinné- meséltem neki, mire felnevetett.
-Szegény.
-Majd holnap megbeszélem vele. Na de most menjél aludni. Holnap koncert.
-Anyuci. Szeretlek Szépségem!
-Én is téged! Jóéjt!

-Neked is!
Ezek után pedig úgy éreztem jobb, ha elmegyek aludni.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki  a csípőmön ül, és mászik felfele.
-Szia Sophie!- fogtam a karjaim közé.
-Tija!
-Megyünk reggelizni?
-Memme!- csillant fel a szeme.
-Gyere!
Kivittem a konyhába, de Dávid nem volt ott. A kislányt a pultra ültettem, és gondoltam csinálok egy kis rántottát. Elővettem a hűtőből a tojásokat és a tejet és nekiláttam. Sophiet nem nagyon kötötte le a dolog, így a kezébe nyomtam egy kekszet, és azt kezdte eszegetni.
-Memme.
-Igen. Finom memme.
-Annya.
-Hiányzik anya? Szeretnél vele beszélni?
-Annya.
-Felkel apa, és beszélhetsz anyával, jó?
-Annya, apa.
-Bizony.
-Anya-apa itt is van. Miről beszéltetek?
-Sonjával szeretne beszélni.
-Felmegyünk, felhívjuk anyát, jó?- vette az ölébe Dávid a kislányát, és el is tűntek a lépcsőn. Én befejeztem a reggeli elkészítését, meg is terítettem, de úgy döntöttem várok az evéssel. A pultra ültem és telefonozni kezdtem. Egyszerre jött egy csomó twitter meg instagram értesítés, és messengeren is írtak páran. Niall, Harry, Liam, Louis, El, Sonja, Sophia, Preston, Denise, anya, Flóra és Zayn. Majdnem mindenki aki fontos nekem. Sorban válaszoltam nekik, de tudtam, hogy a srácok dolgoznak, Pres lassan indul hozzánk, Flóra suliban, anyu melózik. Egyedül Denise válaszolt azonnal, és vele el is kezdtem beszélgetni. Később pedig Sophia volt az aki mondott valamit Niall lábáról. Megtudtam, hogy egy kicsit van megdagadva, de alig látszik, menni tud, csak szereti ha "kinyalják a formás fenekét". De őt ezért szeretjük. Mosolyogva beszélgettem, mikor Dávid és Sophie lejött a lépcsőn.
-Sziasztok!
-Csináltál reggelit?
-Ahha! Csak titeket vártalak!
-Akkor együnk!
-Jó étvágyat!
-Nektek is!
-Amúgy...- mondtam, miközben bevettem az első falatot a számba- Beszéltem Niallel.
Erre Dávid persze egyből vigyorogni kezdett, és tudta, hogy hova fogok kilyukadni.
-Igen?
-Ahha. Szóval elmesélte, hogy bár úgy beszéltük meg, hogy senkinek nem mondjuk el, kikotyogta neked.
-Hát igen. Tudok róla, hogy a kicsi Barbi menyasszony lett!
-Végre valaki akivel beszélhetek erről! Szerinted nem vagyok fiatal?
-Nem Barbi. Az érettség nem kortól függ. Hanem attól, hogy mi van ott benn!- kopogtatta meg a fejem, majd folytatta- Ha tényleg szeretitek egymást, akkor nem kell várni amíg nem lesztek huszonöt évesek. Ha tényleg ennyire kötődtök, és ragaszkodtok egymáshoz, szerintem holnap össze is házasodhatnátok.
-Ezt Niall szokta mindig mondani, hogy az érettség nem korhoz kötött. De valószínű igazatok van. Csak... Nem tudom...
-Megijedtél?
-Igen. Azt hiszem...
-Az esküvő nem mostanában lesz, az biztos.
-Tudom. De elég jó vagyok én Niallnek?
-Ezt most meg sem hallottam! Amennyire ismerem, nálad jobbat még ha akart volna, sem kaphatott volna!
-Köszi Dávid!
-Nincs mit! Na! Menjél öltözni, fél óra múlva indulunk.
-Oksii.
Felfutottam a lépcsőn, és közben írtam egy smst Niallnek, hogy nagyon szeretem. Csak úgy. Mert amúgy annyiszor nem tudom elmondani, ahányszor ő azt megérdemelné.
Előző nap a ruhámat már kiválasztottam, most csak a hajamat, és a sminkemet kellett megcsinálni. Ezekkel gyorsan végeztem, a ruhát is felvettem. Egy- a szettemhez illő- táskába belepakoltam minden szükségest, majd bementem Sophie szobájába, hogy fel kell e öltöztetni. Mivel csak ott feküdt a földön megfogtam, a kanapéra ültettem és a bőröndjéből elővettem egy aranyos ruhát és harisnyát. Pont akkor lettem kész mikor Dávid bejött, és igazán örült, hogy nem neki kell bajlódnia vele.
-Amúgy... Kivel lesz amíg te bejössz velem?
-Nem tudom...
-Mit szólnál ha lefoglalnánk Eleanort?
-Nem akarom zavarni, vagy valami.
-Tuti nem zavarnád. Sőt! Lehet jót is tenne!
-Akkor hívd fel.
-Oksi!
Gyors tárcsáztam El számát, aki egyből fel is vette. Azt mondta, hogy ő még otthon van, de ha elvisszük neki szívesen vigyáz rá. Így Dávid összepakolt pár cuccot amire szükségük lehet és vártunk Prestonra. Pár perc múlva csöngetett is, bezártam és el is indultunk.
-Hova?
-Először Elhez,
-Hogyhogy?
-Ő vigyáz Sophera!
-Rendben. Utána?
Dávid megmondta neki a címet, ő bólintott egyet és innentől csendben utaztunk. 
Max házához érve, Sophietól elköszönt az apukája, én pedig elindultam vele felfele. Az ajtón bekopogtunk és El nyitott ajtót. 
-Sziasztok!
-Sziaa!- öleltem meg gyorsan- Nem baj, hogy ide hoztuk?
-Dehogy is! Jól elleszünk!
-Akkor oké. És köszi! És akkor úgy lesz, hogy mikor mi végzünk, jövünk ide, és akkor te is jössz már velünk. Otthon kirakjuk őket, mi tovább megyünk vásárolni. Ha elég volt, visszamegyünk hozzánk, hogy elkészüljünk estére. Aztán nálam alszol.
-Okés. Akkor én is úgy pakolok össze. Holnap is kell vigyázni rá?
-Hááát.
-Jó! Értem! Szívesen! És holnap után is!
-Imádlak! Ja! És sokat beszélnek hozzá angolul, és angol meséket is néz, úgyhogy valahogy biztosan megértitek egymást!
-Majd megoldjuk!- nyomott egy puszit az arcára- Te meg induljál már!
-Oké, oké. Sziasztok! 
Lefutottam a lépcsőn, és újra a kocsiba pattantam.
-Mehetünk?
-Mehetünk!

Sophie❤

12 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon jól írsz, imádom a storyt. Van egy blogom amin mindenfélét ajánlok az embereknek. Ajánlhatnám a te blogodat is ? Annyira nagyon jó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :) örülök, hogy tetszik a blogom:) persze, nyugodtan ajánld nem zavar, sőt! Köszönöm neked! :D ha szépen megkérlek majd linkeled?☺ előre is köszönöm, Zsófi ❤

      Törlés
    2. Nagyon köszii :D. Hétvége felé lesz fent a bejegyzés , akkor linkelek. :D

      Törlés
  2. Szervusz!!❤❤ Istenem ez a Niall milyen lusta... Csodálatos volt ez a rész ia mint a többi esküszöm, hogy ez a blog nekem olyan mint a drog :D és majd augusztusig nem olvashatom? :(( nem tudom, hogy fogom kibírni. Érezd jól magad ;)
    -Hű olvasod
    Kinga ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Niall lusta. Mint egy nagy gyerek :D❤ blog mint drog... Imádlak hogy ezt mondod!:3 pénteken még olvashatsz egy reszt, es egy új blogba is belekezdtem, majd rakok ki linket, azt is lehet olvasni! ;(
      Köszönjük szépen 😃😃❤✌

      Törlés
  3. És majd ha visszajöttél Olaszországból kérhetek egy kritikát a blogomról?? Mivel csak most kezdtem el és még az a első blogom így csak a első rész van fent 😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perszeeee! ✌ ha gondolod linkeld itt, vagy keress meg facebookon, és szerintem meg olaszorszag előtt neg tudom csinálni, de nem ígérek semmit ❤❤❤

      Törlés
  4. Sziia!! Nagyon szépen köszönöm és itt a link: elveszettkonnyek.blogspot.hu
    (ez egy másik felhasználó fiók) Köszönöm szépen még egyszer a kritikát
    -Kinga ❤❤

    VálaszTörlés
  5. Szia fenntvan a bejegyzés , de sajos most nem tudok linket küldeni mert telóról raktam fel. Bocsi ezért. De itt megtalálod : Incsu ajánlói

    Ui.: Már nagyon várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés