2016. május 8., vasárnap

III. évad 5. rész- Akarok mégegyet!

Heeey❤
Tudom, hogy késéssel, de meghoztam az új részt! ;)
Mondhatnám, hogy kárpótlásul izgalmas rész, de nem. Ígérem a következő sokkal jobb lesz, és lassan tényleg jönnek a babák is❤
Ha a rész elnyeri a tetszéseteket hagyjatok nyomot magatok után, és csatlakozzatok a facebook csoportba❤
Jó olvasást, puszi Zsófi❤

Ekkorra már nagyon fáradt lettem, így Niallel felmentünk a szobánkba, közösen letusoltunk, és aludtunk is.
Reggel Niall farmerban járkált fel-alá a szobában, és a haját túrta. Ahogy rám emelte a tekintetét és meglátta, hogy fenn vagyok azonnal odasietett hozzám.
-Jóreggelt Hercegnőm!
-Jóreggelt! Menned kell?
-Igen.
-Legyetek nagyon nagyon ügyesek!
-Csak nektek fogok énekelni!
-Ugye majd hívsz?
-Persze Drágám. De bármi van szólj, és jövök!
-Szeretlek!
-Én is szeretlek! Mire hazaértek én is itthon leszek.
-Lekísérlek, jó?
-Rendben.
Miután megvolt az utolsó-utáni-utáni csókunk is, valóban indulnia kellett. A konyhában találtam egy óriási adag palacsintát, amit ő csinált nekünk. Pár darabot megtöltöttem magamnak, de nemsokára meghallottam Theo sírását. Mivel az anyai ösztönök már bontakoznak ki bennem, egyből az emeletre siettem megnézni, hogy mi baja a kisfiúnak. Mire odaértem már az anyukája is ott volt, és az is kiderült, hogy csupán éhes.
A nap gyorsan elment, miután s családomat elvittük a reptérre, Flórával mentünk a városba, hogy bevásároljunk neki a sulira. Persze délutánra megtaláltak minket a rajongók, de mivel aranyosak voltak csináltunk képeket, és nyugodtan eljöhettünk. Már indultunk hazafele, mikor a húgom kitalálta, hogy menjünk be egy bababoltba.
-De nem is tudjuk, hogy mik lesznek.
-Csak nézelődni, de basszus Barbi, két és fél hónap múlva szülsz, de még lószart sem vettetek!
-Ne beszélj csúnyán! Amúgy igazad van, menjünk, ott van egy- mutattam az út másik oldalára, ahol egy óriási bababolt volt. Bementünk, és a babakocsiknál kezdtünk. Találtunk prospektusokat, mindegyikből megfogtam egyet, és a táskámba raktam.
-Jónapot kívánok! Segíthetek valamit?- lépett mellénk egy eladó.
-Hello! Azt hiszem csak nézegetünk. Vagyis…! Ön melyik babakocsit ajánlaná?
-Ketten lesznek?
-Igen- mosolyogtam büszkén
-Jöjjenek velem, mutatom! Van egy külön részlegünk, ahol az ikrek számára lehet vásárolni- magyarázott hátra fordulva, miközben mentünk. Egy nagyobb részen álltunk meg, ahol tényleg minden ikreknek volt kitalálva. A hölgy elmondta, hogy melyik kocsi miért praktikus, és melyiknek mi a hátránya, majd ugyan így tett a kiságyakkal is. Végül másfél óra után vettünk két pár cipőt, illetve két body-t.
Mire hazaértünk este hét óra volt, és Dávid már az ajtóban várt ránk.
-Sziasztok lányok!
-Szia!- nyomtam egy puszit az arcára- Miújság?
-Az van, hogy elszámoltam magam.
-Miért is?
-Mert ha holnap reggel indulunk késő lesz. Szóval össze kéne pakolnotok, hogy tudjunk menni.
-Most?
-Hát... Ahha... Mert ha mondjuk délre érnénk oda, este hat óra után három perccel kezdődik a vonulásod, nem készülnél el.
-Oké. A ruha ugye nem az én dolgom lett volna?
-Dehogy, az ott van. Na, pakoljatok.
-Addig ülj le, vagy szolgáld ki magad, vagy valami!
Flórával mindketten a szobánkba siettünk csomagolni. Az ágyam aljából elővettem egy kisebb bőröndöt, és beleszórtam pár ruhát. Fehérnemű, pizsama, egy pink egybe ruha, egy fehér, egy világoskék, két farmer, és három blúz. Biztos van akinek ez soknak tűnik, de több nyilvános megjelenés várt rám. A fürdőbe futottam- már amennyire a hasam hagyta-, elpakoltam pár sminket, fésűt, tusfürdőt stb. Fél óra alatt végeztünk, és mentünk is a reptérre. Útközben felhívtam Niallt, hogy mi is a helyzet, aki megígérte, hogy este beszélünk skypeon.
Mikor odaértünk a reptérre, és túlestünk az ellenőrzéseken magángép egyből felszállt. Mivel erre én már nagyon fáradt voltam egyből sikerült elaludnom. Gyönyörűt álmodtam, mégpedig nem mást minthogy a babáink már megszülettek és együtt töltünk egy napot.
-Szia apuu!- futott ki Darcy az előszobába.
-Szia Kicsikém! A bátyád hol marad?
-Apu! Te is tudod, hogy én idősebb vagyok!
-Apu nem tudja, mert épp lányok ezreit boldogította!
-Darcy végére ott voltam!- védte magát az én drága jó férjem.
-Szia Kicsim!- nyomott egy csókot a számra és már beljebb is ment úgy, hogy mindkét karján egy-egy gyerekünk csüngött.
-Darcy Horan!- kiabált Niall a konyhából.
-Igen?
-Hova tűnt a gumicukrom?
-Izgi mese volt...
-Igen? Izgi mese?- kapta fel a kezébe a lányukat és a medence felé indultak.
-Apuuuu! Apuu kérlek!
-Drágám? Mész?
-Mit tervezel?
-Nem gondolod, hogy a gyerekeknek meg kéne tanulni úszni?
-Nem épp most.
-Kicsiiim! Nyár van! Negyven fok! Medencézzünk egyet!
-Este nincs koncert?
-Nincs!
-Akkor öltöztessük át a gyerekeket, aztán mi is vegyünk fel fürdőruhát aztán benne vagyok!
-Végre! Mindig elérem a célom! Éppen ezért az éjszakát együtt töltjük! Ketten!
-És a kicsik?
-Az apjuk legjobb haverjai imádják őket!
-Lepasszolod őket a srácokhoz?
-Ők mondták. Liam amúgy is panaszkodott, hogy régen látta a keresztgyerekét, Louis és Harry meg imádják őket. Ott lesz Sophia is. A közös villában lesznek.
-Oké.... Gyerekek! Siessetek fel a szobátokba, megyünk apuval és átöltöztetünk titeket! Vagyis! Van kedvetek fürdeni?
-Darcy! Verseny! Ki ér fel előbb?- nézett testvérére David.
-Mehet!
-Gyerekek el ne essetek!
-Ne aggodalmaskodj ennyit!- öleltem át- Öltözz át te is!
-Persze! Utána meg szívesen segítek neked is!
-Perverz!
-Ez jutott!
A gyermekeinknek olyan szobája volt, hogy mindegyiket mindegyikkel össze lehetett nyitni, de volt ajtó is, ha veszekednének vagy valami. Erre nem sokszor került sor, de akkor jól jött. Mire a kisfiam szobájába értem meztelenül várt.
-David! Miért nincs rajtad semmi?
-Nem tudom hol a fürdőgatyám!
-A gardróbban. Kihozom!
Odaadtam neki a fürdőbugyiját a mentem is a Darcyhoz. Ő a gardróbban állt, a bikiniji előtt.
-Mi a baj, Tündérem?
-Nem tudok dönteni.
-Miben?
-A pink vagy a kék néz ki jobban?
-Egyformák!
-De a színük.
-Akkor vedd fel a pinket, rendben?
-Köszi anya, szupi vagy!
-Nem lenne baj, ha a ma estét Liamékkel kéne töltened?
-Nem!- csillant fel a szeme.
-Örülök!
-Úgyis rég láttam Liam bácsit, ahoz képest, hogy a keresztapukám!
-Nagyon sokat dolgoznak!
-Tudom.
Hát igen... Liam keresztapa lett. Mikor kiderült, hogy ikreink lesznek egyértelmű volt, hogy az egyik lurkónak Greg és Denise lesznek a keresztszülei, a másiknak Flóra és Liam.
Mikor Darcyn volt a pink bikini kérte, hogy fonjam be a haját.
-Milyenre szeretnéd?
-Olyan szépre mint a múltkor!
-Mikor Kicsim? Sokszor fontam a hajad.
-Amikor... Ummm. Mikor Magyarországra repültünk!
A nagymama temetésekor, fél éve. Nagyon sokan voltunk. Eljöttek a srácok is részvétüket nyilvánítani, támogattak minket mindenben.  Hirtelen jött a halála, egyszerűen túl idős és fáradt volt az élethez és feladta.
-Rendben Kicsim! De mi lenne, ha most csak copfba fognánk és este Soph néni befonná?
-Az is jó!
-Rendben!
-Anyu!
-Igen?
-Nagyon nagyon szeretlek! Téged is, és aput is! Ti vagytok a világ legjobb szülei!- nézett a szemembe, mire én bekönnyeztem. Annyira aranyos, és én is annyira szeretem!
-Mi is nagyon szeretünk titeket! Ti vagytok nekünk a legfontosabbak!- nyomtam egy cuppanós puszit az arcára- Gyere! Keressük meg őket!
-Jövök!
Kézenfogva a szobába mentünk ahol meg is találtuk őket.
-Kész vagytok?
-Igeeen!
-Szuper! Akkor le is mehettek a medencéhez, én pedig átöltözök és utánatok megyek!
A gyerekek lementek, de a Szöszi ott maradt.
-Szeretnék mégegyet!
-Mi?
-Szeretnék mégegy gyereket!
-Este megbeszéljük, rendben?- adtam volna neki egy gyors csókot, de ő elmélyítette és nyelve bejutást nyert a számba.
-Szeretlek!- suttogta halkan.
-Szeretlek! Átöltözök, te addig nézd meg, hogy mit csinálnak!
-Oké, de siess!
Elővettem egy régebbi darabot, amit szerintem még soha nem viseltem. Gyors magamra vettem, a hajamat egy laza copfban fogtam össze és a családom után mentem. Ők már a medencében voltak, és egymást fröcskölték.
-Anyaaa! Gyere te is!
-Szépségem ha nem jössz, doblak!- indult meg kifelé Niall.
-Jövök, jövök!
Levttem a papucsomat majd nekifutásból a medencénkbe ugrottam. Mikor feljöttem a víz alól mind a hárman tapssal jutalmaztak.
-Ez az én feleségem!
-Gyerekek ne öljetek meg egymást, ha kérhetem!- fordultam feléjük, mert a gumimatracon veszekedtek. Csodálattal néztem őket milyen aranyosak, mikor két kéz ölelte át a derekam hátulról.
-Fantasztikus munkát végeztünk, nemde?
-De! Csodálatosak! Darcy ma azt mondta nekem, hogy nagyon szeret engem is, és téged is!
-Én az egész családomat imádom!- nézett a szemembe és egy szenvedélyes csókot adott a számra. Mikor el akart húzódni alsó ajkába haraptam, és úgy kértem ráadást. Éreztem, hogy belemosolyog a csókba, kezei pedig a derekamról a fenekemre "csusszantak". Hajába túrtam, és úgy húztam őt még közelebb magamhoz.
-Szeretlek!
-Én is szeretlek!- döntötte a homlokát az enyémnek.
-Fujj! Fejezzétek már be! Ne a gyerekeitek előtt! Várjátok meg, hogy elvigyük őket!- jött egy hang a hátunk mögül, és észrevettem a többieket.
-Harry bácsiii!- futott máris feléjük Darcy.
-Szia Szépségem!
Darcyhoz legközelebb Harry, Davidhez pedig a focis dolgok miatt Louis áll. Liamet pedig mindketten imádják, mert Sophiával ők a "pót szüleik".
-Hát ti?- szálltunk ki mi is a medencéből.
-Niall írt, hogy jöjjünk ha akarunk. Aztán innen visszük el a gyerekeket, hogy ti a kistesón dolgozzatok!
-Harry! Kuss már!
-Anyaa! Kistesónk lesz?- csillant fel David szeme.
-Nem tudom Kicsim, majd meglátjuk!
-Legyen! Legyen a neve Rosie!
-Darcy! Menjél vissza a vízbe! Harry te meg told befele a seggedet, hogy leordíthassam a fejed!
-Nyugi Barbi!
-Harry! Hülye vagy!- mondtam, majd visszaugrottam a medencébe. A többiek röhögve mentek be átöltözni, Niall megmutatta melyik szobákba mehetnek be, én pedig kinn maradtam a gyerekekkel.
-Anyu! Képzeld el Louis bácsi meghívott a meccsére, és azt mondta, hogy szeretné ha én fognám a kezét!
-Komolyan?
-Igen! Ugye elmegyünk?
-Majd meglátjuk, Kicsim! Tőled is megkérdezem. Nem baj ha este nem itthon alszotok, hanem elmentek Liamékkel?
-Nem!- csillant fel a szeme- Mindig kapunk gumicukit!
-Anyu! Áthívod Eleanor nénit és Flórát nénit?
-Ha valaki kijött, hogy figyeljen rátok akkor bemegyek, felhívhatom őket, az úgy jó?
-Igeeeen!
-Louis bácsi, ugorj be!- kiabáltak neki, ő pedig teljesítette a kérésüket és a vízbe vetette magát.
-Louis, bemegyek telefonálni. Addig figyelsz rájuk?
-Hát persze!
-Sietek!
Az ajtón épp akkor jött ki a másik három srác.
-Hova-hova Szépségem?
-Áthívom Elt és Flórát. A gyerekek kérték.
-De siess!
A nappaliban megtaláltam a telefonom, és először a húgom hívtam. Azt mondta, hogy nemsokára ide is ér. Utána El is elfogadta a meghívást. Mikor letettem a telefont Sophia jelent meg.
-Mi a baj, Drágám?- mentem hozzá közelebb, mert, olyan fura feje volt és a tökéletes testét egy laza ruha fedte.
-Barbi! Valami nem okés.
-Mi? Miért?
-Négy napja késik. És a hasam is kicsit nagyobb.
-Arra gondolsz, hogy....
-Igen. Beszéltünk róla Liammel, és abban maradtunk, hogy ha összejön összejön, nem erőltetünk semmit. Egy ugyan olyan szeretkezés volt, mint a többi. Csak nem védekeztünk. És máris összejött.
-Van itthon teszt. Megcsináljuk, jó?
-Adsz egyet, és felküldöd Liamet?
-Igen! Gyere!
Az emeletre mentünk, átvágtunk a hálónkon és a szobánkhoz tartozó fürdőbe mentünk. Az alsó szekrényből egy nagy dobozt vettem elő, ami tesztekkel volt tele. Kivettem belőle kettőt és a barátnőmnek adtam.
-Miután megcsináltad egy órát kell várni, és akkor biztos eredményt mutat!
-Köszönöm!
-És ne feledd! Én mindig itt leszek neked!
-Tudom, és köszönöm!
-Küldöm Liamet!
Mikor kiértem az udvarra, mindenki a medenecében volt.
-Hol hagytad a Hercegnőnet?- nézett rám Liam.
-Gyere egy kicsit!
-Igen?- jött oda hozzám.
-Menjünk be! Nem akarom, hogy a többiek hallják!
-Megijesztessz!
-Sophiáról van szó.
-Mi az?
-Fenn van a fürdőnkben. Azt hiszem... Van valami ami meg fogja változtatni az életeteket.
-Mivan?
-Menjél fel hozzá, nem én akarom elmondani!
-Oké!- és már el is tűnt. Visszamentem a többiekhez és mikor megláttam őket felnevettem. David Louis, Darcy pedig Harry nyakában ült, és úgy vízicsatáztak, Niall pedig sértődötten nézett rájuk.
-Persze. Nem is én vagyok az apátok!
-Mi a baj Szöszi? Lecseréltek?- sétáltam oda hozzá.
-Ne szemtelenkedj velem!
-Felmehetek a nyakadba?
-Ahha!
Fél perccel később pedig már a combomat fogta, nehogy leessek. Megugrottam mikor a vádlimat és a combomat lepte el nedves csókokkal.
-Niall! Nagyon kanos vagy ma!
-Akarlak, Kicsim!
-Az egész éjszaka a mienk lesz, nyugi!
-Azt hiszem egy percet nem fogunk aludni!
-Majd meglátjuk ki nevet a végén! Csak arra vigyázz, hogy a végén ne maradj egyedül a jobb kezeddel!
-Drágám, te is tudod, hogy bal kezes vagyok!
-Még egy ilyen, és tényleg itt hagylak!
Jobbra fordulva láttam, hogy a gyerekeink nagyon jól eljátszanak a srácok nyakában. Lassan kiszálltam a vízből, és kifeküdtem napozni.
A délután gyorsan elment, a gyerekeknek összepakoltam a cuccát, és a többiek el is vitték őket.
Niall kérte, hogy készülődjek össze, hogy tudjunk menni vacsizni. Letusoltam, megmostam a hajam, és másfél óra múlva mehettünk is.
Az egész randi fantasztikus volt, majd az egész éjszakát együtt töltöttük.
Arra ébredtem, hogy a gép leszáll Cannesban, megtöröltem a szemem, és felálltam. Dávid ment elől, utána Flóra, és én zártam a sort. A reptéren a rajongók vártak ránk, akivel tudtam készítettünk képet, de siettünk a ránk váró fekete kocsihoz. Ahogy odaértünk a csomagjainkat beraktuk hátra, és indultunk is a hotelba.
Aznap megcsinálták a hajam és a sminkem két interjúhoz is ha már ott vagyok, de utána hagytak. Fürdőruhát vettem fel, és a kinti ágyakra feküdtem le. Megismerkedtem a többi modellel akik a l'Oreal-tól jöttek, és mindannyian nagyon aranyosak voltak. Vacsora után ők bulizni, én pedig a szobánkban skypeoltam Niallel, majd Flórával beszélgettünk, míg el nem aludtunk.

Sophie❤

2 megjegyzés:

  1. Tudod mi az unalmas? Most ugyan hirtelen nem ugrik be példa, de ez BIZTOS, hogy nem unalmas. Ma megismertük Barbi szupekképeségét. Mivel minden 1D tagnak van valami képesége, ami engem személy szerint sírba fog vinni. Liam kutyus szemei, Louis viccei, Harry hülyeségei (pl hajvágás :-( ) és Niall biztos csudajó Horan Hug-jai. Barbi képessége a jövőbe látás. Legalábbis nagyon úgy tűnik, csakhogy a Te világOD felett egy nagyon keverős Istennő uralkodik, tudtad? Mert én igen.
    Darcy és David? D&D. Olyan aranyosak, Niall meg természetesen megint perverz. Azért Barbi sem kis piskóta...
    Akkor tisztázzuk. Ha B.H-nak, tényleg megvan a képesége a jövőbe látni, akkor Liam és Sophia együtt lesznek, mint Lou és Eleanor? Mi lesz Flórával és Harry-vel? Hmmm...értem, mire is gondolsz?!
    A következő kérésem a következő részig: ALUDT KI MAGAD!! Ez kötelező! Du musst es, you have to vagy you must és nem beszélek több nyelvet! De azért remélem megértetted!
    Lili😙

    VálaszTörlés