2015. augusztus 15., szombat

A blog harmadik díja!


Először is szeretném megköszönni a díjat Lilinek- az én jósnő társamnak- a They Don't Knoe About Me blog írójának!

 Szabályok:
-Írj 11 dolgot magadról!
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Írj 11 kérdést!
-Küldd tovább!

11 dolog magamról:
1. 14 éves vagyok, márciusban leszek 15.
2. Van egy húgom, ő is Directioner.
3. A legkedveltebb hobbim az olvasás.
4. Imádok írni.
5. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi oldalmegjelenítésem lesz. 
6. Imádok vásárolni.
7. Ha felnövök az egyik legjobb barátnőmmel szeretnénk kiköltözni Amerikába.
8. Viszont azt nem tudom, mit szeretnénk csinálni.
9. 2011. június 12. óta vagyok Directioner.
10. Barna a szemem is és a hajam is.
11. kedvenc színem a világos zöld.
+1 IMÁDOM MINDEN EGYES OLVASÓMAT!!❤❤❤

Vállaszolj 11 kérdésre:
1. Milyen blogokat olvasok szívesen?- Fanfictionokat!
2. Ki a kedvenc bloggered?- ~Csakegylány~
3. Melyik a kedvenc blogod?- Summer '09
4. Mennyire tartod magad jó bloggernek?- Hát nem tudom... Erre nem szeretnék nagyon válaszolni, bocsánat!
5. Mi a célod az életben?- Nincsenek nagyon céljaim. Nem akarom a jövőm tervezni, mert ha nem úgy lesz, csalódni fogok.
6. Mikor kezdtél blogolni?- Kb. egy éve kezdtem, de a blog első részét 2014. november 18- án tettem ki.
7. Mi a véleményem a blogodról?- Tetszik az alapsztori.
8. Mennyi idősen kezdtél blogolni?- 13.
9. Melyik a kedvenc filmem?- Papírvárosok
10. Melyik a kedvenc számom?- Milyen szám? Ha  dal szám, akkor most éppen a Drag mi Down, ha szám szám akkor 69 (hahaha)
11. Mi a hobbim?- Olvasás, írás, úszás.

Írj 11 kérdést:
1. Ha szoktál olvasni, milyen blogokat?
2. Ki a top 3 álompasid?
3. Mennyire tartod magad jó bloggernek?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a kedvenc országod?
6. Ha most megtehetnéd, kit ölelnél meg?
7. Olyan típus vagy akinek tele van a fala poszterekkel?
8. iPhone párti vagy?
9. Mi a pasi ideálod?
10. Mi a kedvenc kajád?
11. Ez az első blogod?

És akkor én ezt a díjat 3 bloggerinának küldném tovább!

Ui.: Hétfőn új rész❤ 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése