2015. október 20., kedd

A blog nyolcadik díja!

Halihoo
Nos ahogy az előző résznél is olvashattátok, sikerült megírnom a legújabb díjhoz való dolgokat :) 
És nem csak ezt írtam meg, hanem a legújabb részt is! ;)
Nem is húzom tovább a szót, jó olvasást, puszi Zsófi❤✨


Nagyon szépen köszönöm a díjat Dolly DeHaan-nak, a Happily blog bloggerinájának

Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
  • Írj 12 dolgot arról akitől kaptad
  • Válaszolj 12 kérdésre
  • Tegyél fel 12 kérdést
  • Küldd tovább embereknek

10 dolog rólam:

1.     Nyolcadikas vagyok
2.     Készülök felvételit írni
3.     Imádom az  olvasóimat
4.     Nem tudom mit szeretnék a blog egyéves szülinapjára
5.     Nem döntöttem el, hogy Niall és Barbi kibéküljön-e
6.     Szeretek, de nem tudok rajzolni
7.     Vannak halaink
8.     Május 12-én megyünk 5SOS-ra
9.     Nagyon hálás vagyok a szüleimnek, mindenért
10. Utálom a fizikát és a kémiát

Válaszolok 10 kérdésre:

1.     Mióta blogolok?- Lassan egy éve :)
2.     Milyen teljesítményemre vagyok a legbüszkébb?- Ummmm. Nemtudom... 50000+ oldalmegjelenítés (amiért nagyon hálás vagyok nektek), angol versenyen országos 1., matekon ugyan ez.
3.     Befolyásolnak-e az írásban azok a könyvek/blogok, amiket olvasok?- Néha-néha ötletet merítek, de nagyon ritkán, és soha meg nem fordult a fejemben, hogy bárki blogját is lemásoljam.
4.     A családom milyen szemmel nézi, hogy blogolok?- Nem különösebben izgatja őket, akkor böki a csőrüket, hogy ha van valami ami hirtelen jön a fejembe, és tanulás helyett azt írom
5.     Kedvenc íróim, bloggereim?- Nagyon sok írótól és bloggertől olvastam/olvasok, mindet szeretem
6.     Az íráson kivül mi az álommeló?- Gondolkodtam fordíton, tolmácson, esetleg gyermekpszichológus
7.     Van-e kifejezett célom a bloggal kapcsolatban?- Én igazából nem az oldalmegjelenítések miatt írok. Azért, mert szeretek. Blogversenyekre nevezem, de amúgy nem hiszem.
8.     Mi a kedvenc helyem az íráshoz?- Ahol époen ihletem van :D de legjobban olyankor megy, mikor beülök a szobámba, a zene maxra, egy bögre forró tea- télen limonádé- és az nekem így tökéletes.
9.     Szoktam-e zenét írni, miközben zenét hallgatok?- Maxon
10. Mi a véleményem a Happily-ről?- Imádom

10 kérdés:

1.     Mi a kedvenc hobbid?
2.     Miért kezdtél el írni?
3.     Milyen blogoka/könyveket olvasol szívesen?
4.     Ki a kedvenc bloggered?
5.     Mennyire tartod magad jó bloggernek?
6.     Mi a célod az életben?
7.     A blogod wattpadon is fenn van?
8.     Volt már olyan az életbem, amikor azt gondoltad, hogy feladod?
9.     Valaha majd abba hagyod az írást?
10. Ideális hely az írásra?

Küldöm...
Sophie


6 megjegyzés: